אנחנו מדברים על היום יום, שואלים מה קורה והכל, ממליצים אחד לשנייה על סדרות ורואים אותם ואז מדברים על זה.. אני רק זוכרת דבר אחד. בשיחות הראשונות שלנו אמרתי משהו על האינסטגרם והוא אמר שלו אין כי הוא לא אוהב וכל הילדים מהכיתה שלו מכורים לזה אבל הוא פשוט לא נמשל לזה ולא ייחסתי לזה חשיבות אבל עכשיו רציתי לעבור מכאן, כי אני לא רואה כל הזמן שהוא שולח הודעה והכל, אבל אני קצת חוששת, אני נהנת לדבר איתו אבל.. אם הוא בסוף לא באמת בן 15? הרי לאיזה ילד בגיל הזה אין אינסטגרם, אני באמת בקושי מכירה..