6 תשובות
התבגרת? , אני ממש שמחה עבורך.
היי, זה קורה גם לי, הרבה פעמים, אני מרגישה מכוערת ומגושמת, (ביטחון עצמי נמוך) בעיקר בבית ספר, אני יכולה לשבת בשיעור, להרגיש מכוערת מאוד ואז ללכת למראה שבשירותים ופתאום להבין שאני לא נראית גרוע כמו שחשבתי, זה עניין של ביטחון עצמי נמוך לדעתי וזה בסדר את לא היחידה :)
אנונימית
כל הכבוד לך אני שמחה בשבילך<3
כל אחת יפה אפילו אם חושבת שאת מכוערת
חברה שלי ממש יפה והיא חושבת שהיא מכוערת רצח אבל היא יפה ממש
שסוף סוף למדת קצת לפרגן לעצמך ולראות דברים באור חיובי,
באותו הנושא: