4 תשובות
לא נורא
לא נורא בכלל, אני כמעט לא מכין בכלל..
בהתחשב לעובדה שלא הכנתי שיעורים מכיתה א, לא כזה נורא
לא נורא אבל תעשי כי זה חשוב
באותו הנושא: