7 תשובות
כן וואלה מגיע לו או שהייתי מכינה מראש ושמה בסלון
הייתי אומרת לו שייקח מנה חמה ויאכל, אין מצב שאני אקום להכין לו בשעה כזאת, שיסתדר
חחח ממש לא, למה מה? אני עובדת את אצלו?
שיכין לבד.
שיכין לבד.
הייתי מכינה מראש
כנראה שהייתי משאירה לו ממה שהכנתי לעצמי
אוי כן 3: לגמרי
כן, אבל משהן מהר כזה, איזה טוסט, חביתה,
או שפשוט הייתי מכינה מראש
או שפשוט הייתי מכינה מראש
באותו הנושא: