4 תשובות
יהיה בסדר
שואל השאלה:
לא חסר כלום, ההפך הוא כל מה זלא היה בקודם ורציתי שיהיה
אנונימית
אל תשווי אותו לקודם, ויהיה בסדר. תזכרי שזה שונה ושאם "חסר משהו" אז זה לגיטימי לגמרי
נו אז מעולה, פשוט תזכרי אז שהוא שונה מהקודם ואין מה להיות בלחץ
באותו הנושא: