9 תשובות
בעד כמובן. בריא לך ולסביבה שלך
בעד
בעד, זה יכול למנוע הרבה מאוד מחלות מסוכנות
נגד.
להכניס רעל לגוף.
מתנגדת לגמרי.
יש כל כך הרבה הוכחות ללמה זה כל כך לא בריא ורע.
בין הגורמים לאוטיזם.
תקראו באינטרנט קצת
תלוי איזה חיסונים, ותלוי באיזה מקרים ותלוי איך הגוף של האדם יושפע.
בדרך כלל אני בעד פשוט זה תלוי בהרבה יותר מידי גורמים
"להכניס רעל לגוף"
זה לא רעל. בשפה המדעית,מדובר בנגיף שכאשר הוא מוכנס לגוף הוא יוצר נוגדנים ספציפיים נגדו. דבר שמחזק את תגובת המערכת החיסונית בפעם הבאה שתפגוש אותו. חרא של טענה נקסט.
"יש הוכחות ללמה זה כל כך לא בריא ורע"
אה ואת לא מתכוונת להרחיב על זה?
דווקא יש המון הוכחות על למה זה טוב
במיוחד על איך זה העלים מהעולם מחלות קטלניות שהרגו מיליוני אנשים?
על הגרפים הרבים המראים את ירידת חולי החצבת מאז המצאת החיסון לחצבת?
"בין הגורמים לאוטיזם"
המחקר של הרופא שהופר רישיון הרפואה שלו לקח קבוצת מחקר קטנה וגם ביצע קישורים לא נכונים. אין מרכיב בחיסון שגורם לאוטיזם,ואם חיסון באמת גורם לאוטיזם, למה מספר האנשים ש"קיבלו" אוטיזם מחיסון נמוך כל כך? ייתכן שזה בולשיט???? כן.