7 תשובות
אין לי משכורת.
מלא זמן תכלס
לפעמים שבועיים-שלוש. לפעמים שבוע, זה תלוי בחודש וכמה הוצאות יש בו
ממש משתדלת לחסוך (משכורת של חיילת).
החמישים שקל מהבייביסיטר ליום
שבועיים בערך כזה לצערי הרב
הלוואי והייתי יודעת לחסוך.
הלוואי והייתי יודעת לחסוך.
שבוע-שבוע וחצי
באותו הנושא: