7 תשובות
לא כזה משנה לי, כי אני אהיה בת 94.. אבל למה שלא נהיה?
מי אמר שאני לא אעבור את גיל 100? הסיכוי לא גבוה אבל עדיין
אנונימית
לא אני אחייה אתה תראה
התחממות גולבלית וזה..
לא ממש משנה לי.. אני אהיה בת 96 אז..
וזה לא משנה לי כי אני לא מפחדת למות.
זה לא מעודד אותי ואני לא מבינה למה זה אמור לעודד.
דרך אגב זה לא מחייב שלא נהיה פה, אם אני אחיה עד אז בע"ה אני אהיה בת 97.
יהיה כיף
זה לא מעודד אותי, זה עוד הרבה זמן.