9 תשובות
אל תוותרי! באמת שאין עליך!! תמשיכי להתעקש!!(:
שואל השאלה:
זה לא מצחיק!לאנונימי..
אנונימית
שואל השאלה:
אני פוחדת שהיא תפתח דברים כמו סכרת ילדים או מחלות כאלו...

זה נוראי
הגוף שלה זועק מסבל
כולם מתעלמים
אנונימית
אחותי אל תוותרי על זה.. בהתחלה אולי כדאי שתתחילי בקצת שוחד שאם היא תבוא איתך אז היא תקבל ככה וככה לאט לאט היא תבין שזה לטובתה(:
שואל השאלה:
מה אני אבטיח לה?עוד גלידה?

היא לא אוהבת עוד דברים..
אנונימית
אז תגידי לה אני לוקחת אותך להפתעה.. תלכו לקיר טיפוס.. חוג כושר.. משהו שיוציא ממנה אנרגיה בסוף היא תהנה מזה תלכו לסיבוב סתם בעיר זה גם משהו
אל תוותרי עליה
תנסי אולי לעניין אותה בכל מיני סוגי ספורט. נגיד תראי לה רקדניות ותשאלי אם היא גם רוצה לעשות את זה, או מתאבקים או שחקני טניס או כל דבר.
תתחילי לנסות להסביר לה על העניין של בריאות. היא ילדה קטנה וכנראה לא תבין, אין לה את העניין של ראייה לעתיד ודחיית סיפוקים, אבל לפחות שיהיה לה איזשהו מושג בראש. תכינו ביחד משהו שהוא גם בריא וגם טעים, אם היא באה אלייך הביתה תגידי שאין גלידות או שוקולדים אבל יש פירות אם היא רוצה. תתחילי להגביל אותה לפחות כשהיא איתך
אולי תביאי לה אוכל דל קלוריות, יש הרבה גלידות דלות קלוריות, אפשר נגיד ללכת איתה ברגל לסופר ושם לקנות.
תשאלי אותה מה היא היא הכי אוהבת (מבחינת ספורט , לרקוד , לרוץ)
ואז תבקשי מההורים שירשמו אותה לחוג ותבטיחי שתקחי אותה כל הזמן בעצמך
ותוציאי אותה מהבית בכוח תגידי שאם היא תצא איתך לטייל אז היא תקבל איזה משחק
תקני ממתקים שהם יותר "בריאים" ותביאי לה
ותשחדי אותה גם לאכול בריא , נגיד תביאי לה לאכול תפוח ותגידי לה שאם היא תסיים את כולו היא תקבל קוביית שוקולד
אנונימית