2 תשובות
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
אנונימית
כמה זמן זה תלוי כמה חמור המצב אצלך
אני לקחתי 8 חודשים יש,כאלה שחצי שנה
חודש ראשון מינון 20 מ"ג ולאחר מכן 40מ"ג
חובה לעשות בדיקות דם כדי לוודא שלא נגרם נזק לכבד אני עשיתי כל שבועיים שלושה
התופעות לוואי זה יובש בעיקר .. אסור לך לעשות שעווה לא לשתות אלכוהול ובטח שלא להיכנס להריון אסור גם לעשות ספורט ואסור להיות בשמש את הכדור לוקחים פעם אחת ביום אחרי אוכל כל יום
וזה מאוד שווה אני לא צריכה להסתיר יותר את הפצעים יש,לי יותר ביטחון ומקבלת מחמאות העור לא רק נהיה חלק הוא פשוט זוהר חדש כזה לא יודעת להסביר כל הזמן שואלים אותי מה אני שמה לגמרי שווה ועדיף לך עכשיו בחורף כי בקיץ יהיה לך קשה עם השמש בהצלחה
אני לקחתי 8 חודשים יש,כאלה שחצי שנה
חודש ראשון מינון 20 מ"ג ולאחר מכן 40מ"ג
חובה לעשות בדיקות דם כדי לוודא שלא נגרם נזק לכבד אני עשיתי כל שבועיים שלושה
התופעות לוואי זה יובש בעיקר .. אסור לך לעשות שעווה לא לשתות אלכוהול ובטח שלא להיכנס להריון אסור גם לעשות ספורט ואסור להיות בשמש את הכדור לוקחים פעם אחת ביום אחרי אוכל כל יום
וזה מאוד שווה אני לא צריכה להסתיר יותר את הפצעים יש,לי יותר ביטחון ומקבלת מחמאות העור לא רק נהיה חלק הוא פשוט זוהר חדש כזה לא יודעת להסביר כל הזמן שואלים אותי מה אני שמה לגמרי שווה ועדיף לך עכשיו בחורף כי בקיץ יהיה לך קשה עם השמש בהצלחה
אנונימית
באותו הנושא: