7 תשובות
קחי ליתר ביטחון
כן
למה את הולכת לסטיפס כדי לשאול את זה?
כן. עדיף.
כן
כן
גם אני מרחובותת
אני יודעת שזה באיחור אבל היה כדאי להביא סוודר שלא ממש מחמם שהוא כאילו מחמם בקטנה זהו כי היה היום טיפה חם
אני יודעת שזה באיחור אבל היה כדאי להביא סוודר שלא ממש מחמם שהוא כאילו מחמם בקטנה זהו כי היה היום טיפה חם
אנונימית
באותו הנושא: