7 תשובות
קחי ליתר ביטחון
כן
למה את הולכת לסטיפס כדי לשאול את זה?
כן. עדיף.
כן
Oka
גם אני מרחובותת
אני יודעת שזה באיחור אבל היה כדאי להביא סוודר שלא ממש מחמם שהוא כאילו מחמם בקטנה זהו כי היה היום טיפה חם
אנונימית