10 תשובות
אל תתגייס
אנונימית
כדאי
לא הייתי מתגייסת עם עבר של כאבים כרוניים אז אני לא חושבת שכדאי
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר פירוט למה?
אל
אם יתנו לך קרבי זה סבל ואתה יכול לעשות משהו והלתקדם בחיים במקום
אם הפרופיל שלך נמוך ותכנס ביתנדבות יתעלמן מכל מיון שתבקש ויתנו לך להיות פקיד או מדהו במשך שלוש שנים
אנונימי
אל תתגייס
אל תשקול את זה לפי תשובות של אנשים פה. תדבר עם המשפחה שלך על זה.
אם הייתה לי את האפשרות להתגייס, הייתי מתגייסת. לא נותנים לי להתגייס (בגלל עבר של הפרעות נפשיות וכו') אבל אם נותנים לך, לפי מה שאמרו לי, צהל זו חוויה של פעם בחיים, אתה מכיר אנשים מכל רחבי הארץ, אתה מגן על המדינה שלך, אתה עובר המון ובעיקר, אתה צובר מידע ולקחים לחיים. הייתי קופצת על ההזדמנות. מה שכן, בגלל העבר שלך, אני לא חושבת שכדאי להתגייס. יש לך כאבים כרוניים שזה משהו שיכול מאוד להשפיע עליך ובשנים האלו תוכל להתקדם בחיים שלך שזה משהו שלא הרבה יכולים לעשות.
אם אתה במצב תקין כיום, תתגייס, חשוב להיות נאמן למדינה שלך.
כן, לך תעשה כיף. אם יש לך כיוון למשהו שאתה רוצה לעשות בחיים עדיף לך.
אם הייתה אפשרות לא להתגייס אני אישית לא הייתי מתגייס. אני לא אדם כזה ואני רוצה להתקדם בחיים-2 שנים ושמונה זה מלא זמן שאפשר להשקיע בעצמך וליצור לעצמך עתיד מבטיח.
(על הז*ן שלי המינוסים)
אנונימי