6 תשובות
תה
תה גם לי
הרבה תה.. ותרגישי טוב
תה כדור ושוב תה והרבה תה
קחי בבקשה כוס מים פושרים, ערבבי עם כפית מלח, וגרגרי. לא לבלוע , לגרגר עד לגרון, ולירוק.
זה הורג את החיידקים.
חשוב לחזור על כך מספר פעמים , הערב ומחר .
החלמה שלמה לך.