7 תשובות
ואי אני בבגרויות תמיד הייתי מחרטטת פעם אחת בבגרות בלשון היה צריך לכתוב שיר לדוגמא מהחיים האישיים ואז ציטטתי שיר של זוהר ארגוב הכי לא קשור בארץ בסוף העבירו אותי דווקא על זה לפי מה שהבנתי כי זה היה מקורי
אני חושבת שבמבחן במתמטיקה אני פשוט חירטטתי שם ויצא שלא עשיתי חצי מבחן
(זה לא ממש מטופש אבל זה משהו)
אנונימית
פסקה שלמה על נפוליאון.
זה היה בשאלה על איחוד גרמניה, אבל קישרתי לשאלה חח
לא ידעתי את התשובה אז ציירתי ציור וכתבתי "אשמח לנקודות על מאמץ"
(בהיסטוריה)
ניסיתי להתחכם במבחן בתנך ויצאתי סתומה רצח חח
היה צריך לפרש משהו מתרגום אונקלוס אז כתבתי איזה שהוא פירוש שרש"י אומר, ואז כתבתי שאני מבינה את זה כיוון שפירושיו של אונקלוס מתבססים על רשי ואז אחרי המבחן נפל לי האסימון שאונקלוס חי יותר מ200 שנה לפני רשי
מסקנה: לא להתחכם
בבגרות במתמטיקה כתבתי לבוחן שאני מצטער על בזבוז הזמן שלו .-.
שנה שעברה היה לנו מבחן בגיאוגרפיה, כתבתי בדף הריק שבסוף משהו מנקודת המבט של מישהי שפונה אלי ואומרת לי שהיא רוצה לא לאכול כדי "להיעלם" (הכוונה ללהיות קטנה ולא למשוך תשומת לב) כי מישהו מהשכבה מציק לה, כמובן שהמורה לגיאוגרפיה דיברה עם היועצת ועם ההורים שלי. איכשהו התחמקתי מזה, לצערי כמה ימים אחרי באמת הפסקתי לאכול נורמלי למשך כמה שבועות, ואף אחד לא ידע.