9 תשובות
אתה יכול את שניהם
היי
תעשה סקיצה בעברית וסקיצה באנגלית ותראה מה הולך לך יותר טוב ותמשיך עם זה
תעשה סקיצה בעברית וסקיצה באנגלית ותראה מה הולך לך יותר טוב ותמשיך עם זה
זה תלוי בך, תכתוב על מה ובאיזו שפה שאתה יותר מתחבר אליה, אני אישית יותר אוהבת אנגלית אבל זה כל אחד והטעם שלו, אתה גם יכול גם לנסות את שתיהן
עברית לדעתי... אבל קשה להסביר
אני כותב שירים
השפה שלהם תלויה במוד שלי באותו רגע
הביטוי העצמי עובד בכל שפה
השפה שלהם תלויה במוד שלי באותו רגע
הביטוי העצמי עובד בכל שפה
תנסה לכתוב את אותו השיר בשתי השפות ותראה מה יותר מתאים לך ותמשיך עם זה.
אני כותב שירים לעצמי ואני מעדיף בעברית אבל באמת מה שאתה רוצה
דבר ראשון כתיבה זה מהלב תראה איך יוצאים לך המילים מהלב אני לפעמים כותבת בעיברית לפעמים בצרפתית איך שהלב מרגיש
תעשה עם השפה שאתה מתחבר אליה יותר
באותו הנושא: