15 תשובות
שהיא נוראית ואין לה לב...
פשוט מזעזע,
היא פשוט חלאה.
שלה מגיע לקבל את המחלה הנוראית הזו ולא לילדה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית , לא כדאי לאחל לאף אחד סרטן לא משנה מה הוא עשה
אנונימית
לא אמפתית ולא אנושית.
שתקבל סרטן בעצמה
סתם הגזמתי, אבל שתבין את ההרגשה הנוראית הזאת
לא מאחלת לאף אחד לקבל את המחלה הזו. יש אנשים רעים בעולם שמגיע להם
אנונימית
שואל השאלה:
את לא אלוהים...
אנונימית
זכותי לומר את הדעה שלי, זה ממש לא קשור לאם אני אלוהים או לא. זה אתר שאפשר להביע בו דעות בין אם את אוהבת את זה או לא
אנונימית
גועל נפש תת רמה
שהיא חלאת המין האנושי
אנונימי
מזעזע
שהיא בן אדם ממש רע
שאין לה לב