10 תשובות
בטח שהגיוני.
לא
כל אחד והחוזק הנפשי שלו. לך זה עשה טראומה, על מישהו אחר זה היה משפיע פחות.
בכל מקרה גם לי היו מרביצים בילדות וכרגע זה לא משפיע עליי בשום צורה.
בכל מקרה גם לי היו מרביצים בילדות וכרגע זה לא משפיע עליי בשום צורה.
הגיוני
זה מתוך פחד שהם יעשו את זה גם לך למרות שאת יודעת שזה לא יקרה
זה מתוך פחד שהם יעשו את זה גם לך למרות שאת יודעת שזה לא יקרה
שואל השאלה:
זה אומר שאני לא חזקה נפשית? תמיד כשאני רבה איתם וזה קורה הרבה אני מפחדת אבל זה לא באמת קורה זה פשוט תקועה לי בראש.
זה אומר שאני לא חזקה נפשית? תמיד כשאני רבה איתם וזה קורה הרבה אני מפחדת אבל זה לא באמת קורה זה פשוט תקועה לי בראש.
אנונימית
כן כפר
יש מצב את חלשלושה וצריכה טיפול פסיכולוגי נשמה שלי
יש מצב את חלשלושה וצריכה טיפול פסיכולוגי נשמה שלי
אנונימי
אל תראי את זה בתור "לא חזקה נפשית" כי זה לא נשמע מחמיא. תראי את זה בתור "רגישה", וזה בסדר.
תנסי לדבר עם מישהו על זה, זה יכול לעזור.
או שתקחי את הטראומה בצורה אחרת, ותחשבי על אם זה עבד עם אח שלך אז הם הצליחו בצורת חינוך שלהם ואת יודעת שהם לא יעשו את זה שוב מסיבות אחרות.
אם את צריכה משהו אני פה
או שתקחי את הטראומה בצורה אחרת, ותחשבי על אם זה עבד עם אח שלך אז הם הצליחו בצורת חינוך שלהם ואת יודעת שהם לא יעשו את זה שוב מסיבות אחרות.
אם את צריכה משהו אני פה
כן זה בדרך כלל קורה כי ההורים לא בסדר עם עצמם זה לא באשמתך . זה להורים ואנשים שעברו התעללות הנמכה חוסר ביטחון והם יכולים מבחוץ להראות כוח אבל הם מיואשים.
כן יש לכם צלקת נפשית בגלל זה. את לא חלשה
באותו הנושא: