5 תשובות
כי זה כדי להוכיח משהו לכל העוקבים ולחברה, הנה תראו יש לי חברים.
קצת פדיחה אחד על אחד... :)
כי אם אתה מצרף אותו זה מפרסם אותו
כן הא חח זה באמת ככה