6 תשובות
אז?
יש בזב משהו רע את יפה כמו שאת והכי חשוב שתהיי שלמה עם עצמך
יש בזב משהו רע את יפה כמו שאת והכי חשוב שתהיי שלמה עם עצמך
מעבירים נושא בתכלס.
שזה לא משנה כלום ושהיא יפה כמו שהיא
או שתציל י או שתגידי את צודקת או אם היא בריאה וקצת מלא אז שתיהיה שלמה עם עצמה. אבל אם היא יותר מידי שמנה תגידי לה שזה לא בריא
"את צודקת"
אנונימי
פשוט אל תגידי כלום ותעבירי נושא שיחה
באותו הנושא: