5 תשובות
כל תרגום של שם של סרט לעברית הוא גרוע.
זה נשמע נורא. כאילו פרחה תרגמה את זה
תרגום נורא. למה שיעשו דבר כזה..
בארץ השם הזה לא היה עובד..
חחח כן
הם לרוב מתרגמים את זה גרוע ולא קשור
(לא תמיד כי יש תרגומים שהם סבבה)
הם לרוב מתרגמים את זה גרוע ולא קשור
(לא תמיד כי יש תרגומים שהם סבבה)
באותו הנושא: