4 תשובות
גם אני חחח
אנונימית
כן אני כמוך ולאט לאט אני משתדלת להפתח ולנסות להפגש גם עם אדם אחד
אני כמוך
לדעתי זה דיי הגיוני אבל בעייתי .
יש אנשים שפוחדים מזה , זה ממש כיף אבל ואין מה לפחד .