התחברות
הרשמה
אמרתי בריאיון בצו הראשון אחרי ששאלו אותי כמה חברים יש לי שאני נמצא בחבורה, עד כמה זה גרוע?
28 בנובמבר 2019, 20:17
צו ראשון
גיוס
ראיונות
ראיון אישי
תשובה אחת
זה לא גרוע
ת
תבחרו אתם ^^
באותו הנושא:
אם בצו הראשון בראיון אמרתי שאני רוצה להיות בבסיס פתוח יתחשבו בי 100%?
אמרתי בצו ראשון בריאיון של האימות נתונים עם המאבחנת הפסיכוטכנית (לא ריאיון אישי) שאני רוצה להיות במשטרה צבאית
למה בריאיון אחד של בילי אייליש היא אמרה שהיא לא מצליחה לסבול את עצמה, ובריאיון אחר היא אמרה שהיא ממש אוהבת את עצמה?
אם אני רוצה להתקבל ל8200 זה רע שאמרתי בריאיון האישי בצו הראשון שאני אוהבת לצלם ושניגנתי בעבר בפסנתר?
אם יש תפקיד שאני רוצה בצבא אבל לא אמרתי אותו בראיון אישי בצו ראשון
אנשים שהיו בראיון אישי הראשון של שירות לאומי ( ראיון היכרות)
אם אני הולך לראיון כלשהו, לדוגמה ראיון של צו ראשון, ללחוץ למראיין/ת את היד?
אם אמרתי בראיון אישי בצו ראשון שיצא לי לשתות אלכוהול פעם עם חברות זה נורא?
אמרתי בריאיון אישי ובצו ראשון שאני מעדיפה בסיס פתוח אבל זה היה מזמן ואני מתחרטת.. רציתי להגיד שלא משנה לי איזה בסיס..
בצו הראשון יש ראיון אישי לבנות? (באינטרנט כתוב שלא, אבל חברה שלי שכבר היה לה צו ראשון אמרה שעשו לה)
בראיון בצו ראשון באמת בודקים אם מה שאמרתי נכון?