52 תשובות
תכלס.. צודק..

תודה על המינוסים :)
לא כולם כאלה, אבל הרוב המכריע כן
כי העולם חרא
כולנו סנוביות ולא נחמדות? טוב אחי
כשתחליט לצאת מהבועה המתנשאת שלך ותפסיק לשפוט את כולם אולי תגלה גם אנשים שנחמדים אחרי הכל אתה מקבל את היחס שאתה נותן, אולי הבעיה בך
שואל השאלה:
אוקיי ? ומה הפתרון שלך? ללכת להטריד בנות ברחוב?
אנונימי
כי העולם חרא
עזוב הקיום שלנו מתסבך
בדיוק מה שאני חושבת! אני לא הולכת עם הזרם אף פעם כי כולם נראים אותו דבר
אנונימית
אני בחיים לא הולכת לפי הזרם. הנה שברתי לך את הסטיגמה
אני חושבת שלא כולן סנוביות ולא נחמדות
וגם לא כל האנשים אותו דבר
יש סוגים שונים של אנשים ויש מצב שאתה אישית נתקלת באותו סוג הרבה פעמים אבל זה לא אומר שכולם ככה
שיהיה לך יום קאסום:)
חתיכת הכללה רשמת פה
לא מסכימה בכלל עם זה שכל הבנות סנוביות ולא נחמדות. יש המון כאלה אבל ממש לא כולן. אני יכולה להעיד עלי ועל חברות שלי שאנחנו הכי לא כאלה .
אולם אני כן מסכימה ש*רוב* האנשים מרובעים ומשעממים. קשה למצוא אנשים שמתענינים בעוד תחומים מלבד כסף ומעמד. אבל זה קיים, פגשתי אנשים מאוד מעניינים עם דעות כל כך מיוחדות וחשיבה מדהימה . האנשים האלה פשוט הקסימו אותי.
צריך לחפש במקומות הנכונים
חח, מה? בעיקר הבחורות? תודה, מה אני אגיד...
העיקר אחר כך אומרים שלא מכלילים
וכן, יש לא מעט שהולכים אחרי הזרם ומאוד מקובעים, זה לא חדש. רק לא ברור לי למה אתה אומר שזה בעיקר הבנות.
כנל לגבי הסנוביות והנחמדות. למה אתה מכליל את כל הבנות? כאילו, יש לא מעט שכן נחמדות, ולא סנוביות, בלי שום קשר לימין ושמאל. דעה פוליטית לא סותרת אישיות.
מה אני אגיד לך, מריח כמו ספאם.
שואל השאלה:
האמת אני מאוד ניהליסט וציני
אנונימי
חעחעחע וואו אני ממש מבינה אותך וזה למה אין לי מלא חברים (כרגע)

אבל באמת שלא כולםם
אולי אתה במסגרת מסויימת שאתה רואה רק אנשים כאלו

אני אישית יודעת שאין רק אנשים כאלו ואני מצליחה למצוא את האנשים שאני באמת מתחברת (צריכה לצאת מהמסגרת שלי קודם ולהתחיל לנדוד (: )

ורק שתדע זה לא רק בחורות זה שני המינים ואבל אני יודעת שפוליטיקה זה שקר אחד גדול
שואל השאלה:
יש לי ממש מעט, אבל הם גם לא רוצים ילדים ולא מושפעים מכל השמאל והימין והביבי הזה
אנונימי
ההכללה הזאת לא נכונה בכלל אך אני יכולה למצוא סיבות ללמה אתה מרגיש ככה לגביי בחורות,ברגע שהחשיבה הבסיסית שלך לגביי מין כלשהו שהוא "אותו דבר" אתה נותן לעצמך להרגיש עליון מכיוון שאתה כביכול "שונה" ולא מנסה להכיר או לראות צדדים אחרים והיחס שתקבל מהן יהיה בהתאם,פתיחות לא תזיק
שואל השאלה:
אני לא חושב שאני "עליון", אני פשוט לא חושב שאנשים נחמדים או נעימים (בעיקר כשמדובר בנשים), אז אני לא יוצר ונמנע מאינטררציה עם בני אדם. מה יצא לי מזה שאטריד בחורות ברחוב?
אנונימי
חח חצוף
אני סנובית? מה אתה מכליל
אני הבנאדם הכי נחמד ביקום
שואל השאלה:
אבל אני לא חושב שמישהי נחמדה תקרא למישהו אחר חצוף
אנונימי
זה נכון וזה באמת באסה, זה לא כולם אבל הרוב הגדול כן..
יש מלא אנשים נחמדים
ושוב, מה הקטע עם הנשים? אנשים לא נעימים וסנובים יש משני המינים, אין קשר לבנות בנים. גם לפוליטיקה אין שום קשר, לא משנה ימין או שמאל.
ברגע שכתבת שאתב נמנע מאינטרקציה עם בני אדם, הבנתי למה אתה חושב שכולם סנובים. אתה נמנע, לא נותן הזדמנות. אפילו עושה רושם של פסימיות. ובוא לא נשכח שלא פגשת את כל האנשים בעולם וגם לא עשירית מהם. ואני מדברת על פגישה שמכירים את הבן אדם, לא על החלפת שני משפטים.
להטריד בחורות לא יתן לך כלום, לא חושבת שיהיה כאן מישהו שיחלוק עלייך.
ויש לי תחושה שאני כבר יודעת מי אתה, אם אני לא טועה, כבר ניהלנו שיחות. ואני ממשיכה עם הקו מחשבה שזה אתה, אז נשארת בדיוק באותו המקום. זו גישה מאוד לא מועילה, מה שכבר ציינתי. אתה כל פעם חוזר על אותה טעות, נותנים לך עצות, אתה שומע בחצי אוזן ולא מיישם כלום. תתחיל לקחת את עצמך בידיים ולהתחיל לזוז.

חח, גם לאנשים נחמדים מותר להתעצבן^:)
מילא דיברת על הבחירות, אבל אחי, מה ההכללה הזו של כל הבחורות בעולם? כמו שאני אגיד שכל הגברים מחפשים מין
כי בחורות יש שכל מטומטם עד שהוא קולט משהו אפשר להוריד חללית
שואל השאלה:
אין אני לא יודע מה לעשות...
אנונימי
אני כן מסכימה איתך אבל זה לא נכון להכליל את כל הבנות בעולם

גם אני שמתי לב שבארץ כמעט כל הבנות נראות אותו דבר ומתנהגות אותו דבר:
טייץ של נייק
החלקה בשיער
לק ג'ל
תיק קנקן
איירפודס
נעליים של ואנס
שרשרת צדפים
יורדות על ילדים
מנדות את כל מי שקצת שונה
עושות מכל דבר בדיחה
יורדות על שונטל בזמן שהן בעצמן פרחות

כל החברות שלי מתרחקות ממני בגלל שאני נחשבת מוזרה כי אני לא מתנהגת ומתלבשת כמוהן

אני לא מצליחה להתחבר עם אף אחת

ולאחרונה אני מסתובבת רק עם בנים ואם לא אני לבד

אז כן אני מסכימה איתך
אנונימית
תתחיל בלראות באנשים את הצד הטוב, לא מגניב לבוא ולדבר על אנשים
בכל אחד יש משהו, גם באנשים שאני הכי שונאת יש צדדים מדהימים שאי אפשר להתכחש אליהם
בחלק זה חכמה, רגישות, אהבה, רחמים, חמלה, כוח, שמחה
אבל בכל אחד זה קיים, השאלה אם אתה הופך את זה לחיובי או שלילי
אני בעד ביבי, זה אומר שצריך לשייך אותי לקבוצה מסוימת שרק רוצה להיות חלק? זה אומר שאני צריכה לחשוב שונה מאחרים כדי לא ללכת אחרי אנשים, או שבדיוק בגלל שאני לא הולכת אחרי אנשים, אני חושבת מה שאני רוצה, ומוכנה לשמוע דיעות נוספות
שואל השאלה:
צודקת אבל גם בחו"ל זה אותו הדבר
אנשים מרובעים, משעממים, מדברים רק על העבודה והלימודים והבנות סנוביות וכולם מתנהגים אותו הדבר וקרים ומשעממים ..
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מצליח לסמפט מצביעי ביבי, אבל אני גם לא אוהב אנשים שהם "רק לא ביבי" וכל היום חופרים על להטבים והתחממות גלובלית.
אני לא מצליח "להתברג" לשום קבוצה חברתית
אנונימי
אנונימית, אל תדברי רק על הארץ
אנשים יש בכל העולם, אנשים מדברים על ישראל כמו פצצת אטום
זו המדינה שלי, ונמאס לי לשמוע על "הישראלי הטיפוסי"
את באמת חושבת שאת כל כך שונה ומיוחדת?
אני מנודה בשכבה ויש חי רק את החברות שלי, ואני הכי מאושרת בעולם ולמרות שאני נחשבת מוזרה, אני לא מיוחדת כל כך, רק עוד ילדה שמתמודדת עם גיל ההתבגרות והקושי של חיי הנוער, נקודה
יש הרבה כמוך, וכנראה הנושא הזה פשוט לא מעניין אותך
תמצא נושא שאתה אוהב
אני אוהבת טניס, מחשב, אנימה, לקרוא, לכתוב, להתאגרף, כדורסל, כדורגל וכ'ו
אבל לא אוהבת לדבר על זה
יש הרבה דברים מעניינים לדבר עליהם
תן דוגמא נגיד לנושא שמעניין אותך
עובדה שגנץ קיבל יותר קולות
הוא כתב שרוב האנשים הם רק ביבי
והנה רוב העם חולק עליו
שואל השאלה:
לא יודע
אני הולך לחוג אגרוף כשמתאפשר לי, אבל לצערי אני חי ברמת חיים מאוד נמוכה ואני לא יכול להרשות לעצמי לגור במקום כמו חיפה או תא ששם יש חוגי אגרוף וכ'...

אני אוהב לקרוא ולכתוב אבל לאחרונה אין לי חשק לכלום...
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מאמין בה', אני שונא את ביבי, לא אוהב דתות, שונא את ה"מרד בהכחדה", שונא קפיטליזם, שונא סוציאליזם, שונא את כל האידיאולוגיות באשר הן
אנונימי
רק ביבי
תקשיב, אם אתה רוצה אתה מוזמן לשלוח הודעה ואנסה לעזור לך, נראה שיש לנו נושאים משותפים (:
שואל השאלה:
סבבה, שלחתי
אנונימי
קוראים לזה הסכמיות
מסכימים על דברים מסוימים שמשותפים לקבוצה מסויימת, לדוגמה הליכוד - ליברליזם, חירות, דמוקרטיה.
אם כולם יילכו על פי רק מה שהם רוצים לא נוכל לקדם כלום
נשמע כמו מישהו שמנסה להעמיד פנים שהוא לא incel אלא שפשוט כל הבנות "סנוביות ולא נחמדות" ואני טוב מידי בשביל כל הבנות שעומדות בתור למצוץ לי. מנסה להסביר את העניין שהוא לא יכול להתחבר לאף אחד בזה שכולם אומרים "רק (לא) ביבי". עד כמה החיים שלך סובבים סביב ביבי? הדבר היחיד שמעניין אותך זה מה שאנשים חושבים על ביבי?
כי רק ביבי
סנוביות ולא נחמדות?אלו מיעוט.בן אומנם מיעוט בולט אבל זה לא משנה את העובדה שהן מיעוט
רגע למה אתה יוצא על בחורות? הבנים לא כולם אותו דבר?
אנונימית
אתה חייב טיפול באמת
אתה אומר שכולם בדעה מרובעת של רק ביבי
ואז אתה מכליל בעצמך את כל הבנות שהם סנוביות ולא נחמדות
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שאני לא אינסל...
אנונימי
רק משנה הרמב"ם ישנה את המצב
למה אתה כזה מתנשא? לא כל הבנות סנוביות ולא נחמדות אולי כולן מתנהגות כלפיך ככה בגלל שאתה מתנשא עליהם
שואל השאלה:
אבל אני לא מתנשא
אנונימי
לא מסכימה, אבל כן חושבת שזה נכון מבחינת זה שרוב האנשים מתלבשים אותו דבר ( מותגים.)
אני מסכימה איתך ולא מסכימה איתך, א. לא כולן כאלה כן יש המון שמתנהגות אותו הדבר אבל יש גם שלא אכפת להן והן עושות מה שהן אוהבות ומה שהן רוצות, כנראה עדיין לא ראית את אותן הבנות, אבל להכליל את כולן זה גם לא ממש צודק... ובתור הוכחה אני הילדה המוזרה שעושה מה שבאלה וכל החברות שלי גם כאלה, אנחנו פשוט עושות מה שמרגיש לנו נכון, אז לא כולן כאלה...
רובן כאלה.. אבל מה אתם עושים סיפור ומתרגשים