10 תשובות
תזכרי שזה רק 10 דקות ואת מסיימת עם זה..
ואי גם לי היה לא מזמן וממש פחדתי כי היו לי חרא ציונים אבל הנה עברתי את זה אז גם את תסיימי עם זה.. 10 דקות ואת בחוץ וזה מאחורייך.
שואל השאלה:
מאיזה שכבה את?
מאיזה שכבה את?
אנונימית
ט
אנונימית
שואל השאלה:
די גם אני.
את מ-ט5?
די גם אני.
את מ-ט5?
אנונימית
חחח היום הורים שלי באחת
אנונימית
שואל השאלה:
כן חחח מאליאנס.
אני כבר כאן.
כן חחח מאליאנס.
אני כבר כאן.
אנונימית
גם לי יש היום יום הורים וגם אני ממש בלחץ אבל הכל בסדר ובדרכ יום הורים עוזר וההורים לא באמת יכעסו עלייך אם היה משהו לא בסדר , היום הורים שלי הולך להיות מזעזע אז בהצלחה לשתינו ואני מתארת לעצמי שאת מאליאנס נכון?
אנונימית
מי זאת? תכתבי שם
אנונימית
שואל השאלה:
זה הכינוי שלי כאן:
xtinkerbellx
אם את רוצה דברי איתי בפרטי.
זה הכינוי שלי כאן:
xtinkerbellx
אם את רוצה דברי איתי בפרטי.
אנונימית
באותו הנושא: