51 תשובות
גנץ
ביבי.
אנונימי
אני בוחר בך קשת בחנן
אבל אני לא בוחר עדיין האף אחד בכללי כי אין לי עוד 18
אבל אני לא בוחר עדיין האף אחד בכללי כי אין לי עוד 18
ביבי
אנונימית
ביבי
ביבי.
מבין 2 האופציות אני תומך בבנימין נתניהו, בלב שלם.
גנץ
ביבי המלך
אני לא יכול לבחור בכלל אני בן 14 :/
אבל גנץ
אבל גנץ
ביבי!
גנץ
תומך בגנץ.
אני בוחרת בגנץ
יהלי אקשטיין
העבודה.
ביבי בפער
ביבי
לא במה שאתה תומך, זה בטוח. תמשיכו להצביע למי שאתם רוצים, רק תבינו שזה עולה לכם בזכויות האדם שלכם.
תמשיכו לומר רק ביבי
בינתיים כל יומיים אנחנו רצים לממ"ד
כן, כן, רק ביבי! רק ביבי!
תופעה
בינתיים כל יומיים אנחנו רצים לממ"ד
כן, כן, רק ביבי! רק ביבי!
תופעה
אם אומר את האמת, אף אחד לא ראוי. אם נלך על דרך השלילה, הליכוד הכי פחות מזיק, אבל גם לביבי לא חסר. גנץ? הצחקת אותי, לא אתמוך במישהו שהציע להקים קבינט לפקקים. עבודה, מרצ, ערבים, כל מפלגות החרדים, תודה אבל לא. וזאת בהנחה שיש לי זכות הצבעה(לא)
באף אחד לא בוחרת
נמאס ללכת 1000 פעם
מספיק בחירות
נמאס ללכת 1000 פעם
מספיק בחירות
אנונימית
רק ביבי!!!!!!!!
ההפך הוא הנכון.
ביבי
גנץ
וגם ב2 בחירות אחרונות המשפחה שלי בחרו גנץ וטוב שכך
ועל מה המינוסים?
וגם ב2 בחירות אחרונות המשפחה שלי בחרו גנץ וטוב שכך
ועל מה המינוסים?
אני בוחרת בקשתוני השמאלני
ביבי.
צריך מישהו עם עמוד שדרה
צריך מישהו עם עמוד שדרה
גנץ
גנץ
אם הייתי יכולה לבחור, הייתי בוחרת בגנץ.
אני מבינה למה אנשים חושבים שזו בחירה מטומטמת, כי הוא חסר ניסיון בפוליטיקה, והמוטו שלהם בבחירות של אפריל היה "רק לא ביבי!".
אבל לפני הבחירות של ספטמבר הם כתבו מצע שאני ממש תומכת בו.
אני לא באמת יודעת אם זה יצא לפועל, זה עיניין של אמונה.
אני גם חושבת שזו הדרך היחידה להוריד את ביבי מהשלטון.
נכון, הוא גאון פוליטי, הוא תרם למדינה, ויש לו הישגים מרשימים.
אבל הדברים שלי חשובים במדינה (נישואים, גירושים וקבורה אזרחית, עיניין הכשרות בצהל, גיוס חרדים, תחב"צ בשבת) אלה דברים שביבי לא השיג מעולם, ואחרי ככ הרבה שנים שהוא בשלטון אני גם לא מאמינה שישיג.
אני גם חושבת שהוא מושחת ושקרן.
אפשר להגיד שכל הפוליטיקאים כאלה, אבל בעיניי זה לא תירוץ.
בתקופה שאולמרט היה בשלטון הוא אמר שראש ממשלה לא יכול לכהן עם כתביי אישום.
הוא אמר בעבר שראש ממשלה צריך לכהן עד שתיי קדנציות.
הוא אמר שיצביע בעד חוק הפונדקאות והצביע נגד.
הוא הסית כנגד רבין לפני 24 שנה. והוא ממשיך להסית, וממשיך וממשיך וממשיך.
אני לא אומרת לאף אחד במה לבחור.
וזה סבבה לבחור ביבי וזה סבבה לבחור גנץ
זה עיניין של לחשוב עם עצמך מה חשוב לך יותר במדינה ומה פחות, ובמי אתה מאמין ובמי פחות.
וואו זה היה ארוך ובטח אף אחד לא יקרא את זה
אני מבינה למה אנשים חושבים שזו בחירה מטומטמת, כי הוא חסר ניסיון בפוליטיקה, והמוטו שלהם בבחירות של אפריל היה "רק לא ביבי!".
אבל לפני הבחירות של ספטמבר הם כתבו מצע שאני ממש תומכת בו.
אני לא באמת יודעת אם זה יצא לפועל, זה עיניין של אמונה.
אני גם חושבת שזו הדרך היחידה להוריד את ביבי מהשלטון.
נכון, הוא גאון פוליטי, הוא תרם למדינה, ויש לו הישגים מרשימים.
אבל הדברים שלי חשובים במדינה (נישואים, גירושים וקבורה אזרחית, עיניין הכשרות בצהל, גיוס חרדים, תחב"צ בשבת) אלה דברים שביבי לא השיג מעולם, ואחרי ככ הרבה שנים שהוא בשלטון אני גם לא מאמינה שישיג.
אני גם חושבת שהוא מושחת ושקרן.
אפשר להגיד שכל הפוליטיקאים כאלה, אבל בעיניי זה לא תירוץ.
בתקופה שאולמרט היה בשלטון הוא אמר שראש ממשלה לא יכול לכהן עם כתביי אישום.
הוא אמר בעבר שראש ממשלה צריך לכהן עד שתיי קדנציות.
הוא אמר שיצביע בעד חוק הפונדקאות והצביע נגד.
הוא הסית כנגד רבין לפני 24 שנה. והוא ממשיך להסית, וממשיך וממשיך וממשיך.
אני לא אומרת לאף אחד במה לבחור.
וזה סבבה לבחור ביבי וזה סבבה לבחור גנץ
זה עיניין של לחשוב עם עצמך מה חשוב לך יותר במדינה ומה פחות, ובמי אתה מאמין ובמי פחות.
וואו זה היה ארוך ובטח אף אחד לא יקרא את זה
אנונימית
למה לבחור בפושע נמלט כראש ממשלה? לביבי יש 3 כתבי אישום שכבר הוחלט להגיש נגדו את כתב האישום והוא רק מנסה להתחמק
אני כמובן שאבחר בגנץ אבל עכשיו באמת שמי שבוחר בביבי הוא בוחר בפושע
אני כמובן שאבחר בגנץ אבל עכשיו באמת שמי שבוחר בביבי הוא בוחר בפושע
אנונימי
אין אפחד נורמלי כבר
אני תומך בפיראטים
רק ביבי
אנונימית
(כמעט) כל מי שאומר פה רק ביבי הוא או מאנונימי או בן 14.. שאלו למי את הולכים להצביע, אם אין לכם זכות הצבעה אז תענו -_-
שואל השאלה:
פשע זה לקרוא למישהו פושע למי שלא הורשע עדיין ^
פשע זה לקרוא למישהו פושע למי שלא הורשע עדיין ^
אבל גם אתה בן 14 bruh ^^
שואל השאלה:
מתת xd^
מתת xd^
^ אבל אני לא אמרתי למי אני מצביע ס_ס
ואתה בן 16 גם כן בלי זכות להצביע
נו טוב יש משהו בזה^^^
לא אמרתי שאני הולך להצביע אבל
לא אמרתי שאני הולך להצביע אבל
והינה עוד אחת בת 14 אומרת ביבי :)
אני לא יכולה לבחור
אבל גנץ חד משמעית
אבל גנץ חד משמעית
אני קטינה(:
גנץ, מי אוהב את ביבי בכלל , להקיא .
ביבי
גנץ. זה כבר לא עניין של ימין או שמאל. זה עניין של אי קיו.
עם הייתי יכולה הייתי בוחרת בעצמי
לדעתי לעשות בחירות שלישיות זה אהיה יכול להיות ממש אבל ממש מיותר כי זה יוכל לגמור על התקציב המדיני ואז המדינה תהיה במשבר כלכלי בגלל זה , זה מה שאתם רוצים שיקרה?!