6 תשובות
כן. גם אני ככה.
כנל
אם למדת לחשוב באנגלית כבר אז כן
איזה כיף לך! הלוואי עליי
כנלל
אנונימית
כן, גם אני ככה.
לפעמים בכללי אני חושבת באנגלית במקום בעברית. הרבה פעמים גם אני מדברת בעברית ובאמצע עולה לי רק המילה באנגלית של משהו ולא זאת בעברית. אבל אני סביב אנגלית רוב שעות היום- השירים, סדרות, סרטים, ספרים שאני קוראת אפילו הגדרות של הכל-מחשב/טלפון שלי הכל באנגלית אז יצא שאוצר המילים שלי רחב יותר באנגלית מאשר בעברית חח (מגיל קטן הייתה לי תשוקה לאנגלית ולסלידה מעברית)
לפעמים בכללי אני חושבת באנגלית במקום בעברית. הרבה פעמים גם אני מדברת בעברית ובאמצע עולה לי רק המילה באנגלית של משהו ולא זאת בעברית. אבל אני סביב אנגלית רוב שעות היום- השירים, סדרות, סרטים, ספרים שאני קוראת אפילו הגדרות של הכל-מחשב/טלפון שלי הכל באנגלית אז יצא שאוצר המילים שלי רחב יותר באנגלית מאשר בעברית חח (מגיל קטן הייתה לי תשוקה לאנגלית ולסלידה מעברית)
אנונימית