4 תשובות
לך לקציני בריאות ודבר איתם ותיהיה רציני בשביל שיאמינו לך ספר להם הכל על החרדות וכולי וספר להם גם מה שאתה עובר אם קשה להסביר את עצמך אז תתאמן מול מראה אם יש וסםר ודבר ככה לאט לאט אתה תוכל להסביר בקלות
אתה יכול לבקש להפגש עם קבן וקיצני בריאות אבל הפעם תכתוב מה שאתה רוצה להגיד תכתוב נקודות ככה שתיהיה מוכן
אבל אתה צריך לחפור להם כי בסופו של יום זה הבריאות שלך אם לא תעמוד על שלך אף לא יעמוד
אם אחרי כמה נסיונות מתעלמים ממך תעבור למעשים יותר קיצוניים אבל זה כאין לך כבר ברירה אחרת הגישה של נסיתי בדרך הנכונה והחוקית לא הקשבתם עכשיו בדרך הרע
בן דוד שלי עריק אל אבל אל תעשה את זה
יקר,

נשמע שאתה שרוי בכעס עמוק על עצמך, על שהכנסת את עצמך לסיטואציה שרעה לך, שמאמללת אותך, ועוד יותר שאתה לא מצליח להוציא את עצמך ממנה כרגע..
מתארת לעצמי כמה זה מייאש לא להצליח להביע את עצמך, להיכשל בלהסביר לאחרים עד כמה אתה סובל, דבר שיש לו השפעה כל כך גדולה על השנים הבאות בחייך ואתה לא מצליח לעזור לעצמך להגיע למקום טוב יותר.

אם אני מבינה נכון, אתה מתקשה לתקשר מול הקב"נים בצבא, ולכן אני רוצה להציע לך לפנות ל"שערים לגיוס" שיכולים לעזור לך בתור גוף חוץ-צבאי שמתמחה בנושאי בריאות הנפש ויודע לעבוד מול הצבא, תוכל לפנות אליהם ב- https://www.shearim-legius.co.il/

כמו כן, מזמינה אותך אלינו, לצ'אט האנונימי של סה"ר, לשתף, לפרוק, להוריד קצת מהכעס שלך על עצמך ולחשוב יחד עם המתנדבים שלנו איך להמשיך הלאה ולעזור לך לעזור לעצמך.
תמצא אותנו כל ערב ב- https://sahar.org.il/

שלך,
מתנדבת סה"ר