7 תשובות
זה לא רע
זה ממש לא רע לדעתי, הלוואי עליי...
אני בדיוק ההפך
אני בדיוק ההפך
שואל השאלה:
^ אבל אני לא מרימה את האף שלי זה מחשבות שלי אל עצמי אני לא אומרת את זה לאחרים אלה אך ורק לעצמי..
^ אבל אני לא מרימה את האף שלי זה מחשבות שלי אל עצמי אני לא אומרת את זה לאחרים אלה אך ורק לעצמי..
אנונימית
את לא נרקיסיסטית
את אוהבת את עצמך וזה יפה מאוד (הרבה אנשים בכלל לא שלמים עם עצמם ולא אוהבים את עצמם)
וזה ממש לא אומר שחברות שלה מכוערות^
וזה בסדר שהיא תחשוב ככה, זה לא כלכך רע
את אוהבת את עצמך וזה יפה מאוד (הרבה אנשים בכלל לא שלמים עם עצמם ולא אוהבים את עצמם)
וזה ממש לא אומר שחברות שלה מכוערות^
וזה בסדר שהיא תחשוב ככה, זה לא כלכך רע
כל עוד את חושבת את זה רק ביניך לבין עצמך ולא אומרת את זה מולן, זה בסדר, פשוט זה עלול לפגוע להן מאוד בביטחון העצמי
אני לא יודעת איך לענות על זה ,
זה לא רע אבל זה גם לא מדהים .
זה מהמם שאת אוהבת את המראה שלך ושאת שלמה עם עצמך
אבל בחיים אל תנסי להשוות אותך לאחרים , ולהרים את האף , בטח שלא עם חברות שלך
זה לא רע אבל זה גם לא מדהים .
זה מהמם שאת אוהבת את המראה שלך ושאת שלמה עם עצמך
אבל בחיים אל תנסי להשוות אותך לאחרים , ולהרים את האף , בטח שלא עם חברות שלך
תקשיבי טבעי שבניי אדם יעשו השוואות אם זה לא מפריע ולא משנה משהו באופי שלך לרעה או כלפיי אחרים אין עם זה בעיה.
אין מה לעשות לכולם יש חברות יפות יותר ויפות פחות מאיתנו זה לא אמור לשנות משהו.
אין מה לעשות לכולם יש חברות יפות יותר ויפות פחות מאיתנו זה לא אמור לשנות משהו.
באותו הנושא: