2 תשובות
עושים טופס ירוק:
הולכים לאופטיקה, מבקשים טופס ירוק + בדעקת עיניים.
מחתימים רופא משפחה על הטופס, ואז את משרד הרישוי.

תיאוריה:
לומדים באתר "נוהג", עד שיודעים ממש טוב את החומר, ואז ניגשים לתיאוריה, תבדקי איפה יש מכון תיאוריה בעיר שלך.

שיעורי נהיגה:
יש מינימום 28 שיעורי נהיגה, את עוברת טסט פנימי, וברגע שהמורה שלך יראה לנכון להגיש אותך, תעשי טסט חיצוני.
אם עברת את תקבלי הודעה, ואז את הרישיון.
תתחיל תקופת מלווה של חצי שנה.
שלושה חודשים של יום, ולאחר זמן ההמתנה תוכלי לנסוע לבד מהשעה שש בבוקר עד תשע בערב.
ומלווה לילה נמשך חצי שנה שלמה, מהשעה תשע בערב עד שש בבוקר את מחוייבת לנסוע עם מלווה
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית