12 תשובות
אני הייתי יותר מאחלת לאקס שלי למות אבל בכל מקרה אל תשלחי
אנונימית
תלוי אם אתם בקשר טוב או לא...
אנונימית
לא.
תלוי מה היחס שלך אליו, אם אתם ידידים?
מה שאת מרגישה
לא חייב
לא חייב
לא, נפרדתם.
אין סיבה לעשות את זה
אין סיבה לעשות את זה
אם תשלחי לאקס שלך מזל טוב הוא ירצה לחזור אליך ישר
אקסים זה פח
אקסים זה פח
לדעתי לא
אחותי ממש לא. תראי לו שהתגברת עליו.
וואו מה זה לא !!
תלוי איך נגמר
הוא חתום איתך על הסכם ידידותי שמציג אחרת את הדברים?אם לא תמחקי אותו מחייך.
באותו הנושא: