6 תשובות
שואל השאלה:
בתור דייטים
אנונימי
16 17 + .. כזה.. למרות שסביר להניח שלא יצא מזה הרבה בעתיד אם אתה בונה על חתונה.. רצוי אחרי צבא או בצבא כבר להתחיל לצאת עם מישהי כי סך הכל המטרה של כולם זוהי חתונה לרוב המקרים
כל אחד ומתי שמתאים לו ומתי שהוא חושב שלו נכון לדעתי גיל 14 זה ממש חמוד להתחיל לצאת ביחד לבאולינג וכאלה
15 זה סבבה
17/16