18 תשובות
כששמו זה לא כאב לי ובימים הראשונים זה כאב בקטנה אבל אחרי זה כבר התרגלתי וזה לא כאב בכלל
שואל השאלה:
אוקיי אני כבר רגועה
וכשאוכלים צריך להוריד את זה?
אנונימית
לא, ובגלל שלא מורידים את זה, לפעמים נתקע של אוכל
שואל השאלה:
אויי נשמע לא כיף
אנונימית
שואל השאלה:
רגעע זה משפיע על הדיבור???
אנונימית
קצת, אבל רק בימים הראשונים
שואל השאלה:
כאילו במקום "שלום" יצא לי "סלום" או משהו בסגנון?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה (:
אנונימית
זה ממש בקטנה כואב יוצר לוחץ על השיניים, אני לא יכלתי לאכול אוכל מוצק 3-4 ימים אז אכלתי בעיקר יוגורטים ופירה ופשוט הדיבור בהתחלה קצת משונה אבל אחרי כמה ימים מתרגלים להכל..
שואל השאלה:
כמה זמן הייתן עם זה, שתיכן?
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה לוחץ, אני לא דואגת אבל אמרת שלא יכולת לאכול מוצק 3-4 0:
מלחיץ
אנונימית
אל תדאגי זה ממש לא יכאב זה פשוט קצת לוחץ כנל לגשר
שואל השאלה:
לא אכפת לי שיראו, אני רק פחדתי שיכאב
וכבר שמו לי את זה היום וכואב לי טיפה, מקווה שזה לא יתגבר :/
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אמאלה אני בלחץץ, מחר שמים לי את זהה
אנונימית
חודש וחצי, אבל זה משתנה אצל כל אחד, אפשר להיות עם זה שנה ואפשר להיות עם זה גם שלושה חודשים
שואל השאלה:
שמס
אנונימית