22 תשובות
שואל השאלה:
חח וואי עד כמה שזה נכון
חח וואי עד כמה שזה נכון
אנונימית
שואלת השאלה יש לך פה מליון שאלות כאלה תחפשי פשוט במקום לחפור
אנונימית
ופרנג'ים זה לא קללה זה גם לא הפך לקללה אתם משום מה נפגעים מזה
זה כמו להגיד ערבים או סינים זה לא קללה ולא מילת גנאי
זה כמו להגיד ערבים או סינים זה לא קללה ולא מילת גנאי
אנונימית
שואל השאלה:
זה כמו להגיד לאתיופים כושים זה בול אותו הדבר!
זה כמו להגיד לאתיופים כושים זה בול אותו הדבר!
אנונימית
זה לא כי כושי קיבל בארץ משמעות רעה, זה ניהיה כאן מילת גנאי. עובדה שעל כושי אפשר לתבוע ועל נצ' לא
נצ' זה בדיוק כמו להגיד אסייתים או ערבים שלהם קוראים קימנטים
נצ' זה בדיוק כמו להגיד אסייתים או ערבים שלהם קוראים קימנטים
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיד לך כושית את תטבעי אותי סליחה אז זה אומר שלכם מותר להגיד לנו מילות גנאי!?!ממש לא
אני אגיד לך כושית את תטבעי אותי סליחה אז זה אומר שלכם מותר להגיד לנו מילות גנאי!?!ממש לא
אנונימית
אם לא הבנת מה רשמתי אז עזבי אין עם מי לדבר^
אנונימית
וואי הנצ'ים האלה אוכלים את הראש
שואל השאלה:
סתמי
סתמי
אנונימית
אלופה מאחורי אנונימי אה?
למה אתם טורחים בכלל להסביר לה היא חסרת מוח
למה אתם טורחים בכלל להסביר לה היא חסרת מוח
שואל השאלה:
תרגיעי
תרגיעי
אנונימית
שאני ארגיע? מי קראה לי כושית?
כושי זה כמו להגיד עבד שחור
אז אל תז*ני תמוח
אז אל תז*ני תמוח
אנונימית זה הקטע אבל שלרוב מי שראיתי משתמש במילה נצ'ים בקטע מעליב יותר
אתם לא אומרים ואוו הנצים האלה מדהימים אלא ואי הנצים האלה מעצבנים כזה
אין מה להגיד הרוב זה בקטע פחות טוב כמו שכושי אומרים בקטע פחות טוב ומה ששואל השאלה אומרת זה למה שאתם תוכלו לקרוא לנו במילה שכביכול משתמשים בה למשהו לא טוב ואנחנו לא?
ברמה האישית אף פעם לא נתקלתי באתיופי שאמר ככה אבל שמעתי על דברים כאלה רק באתר
אתם לא אומרים ואוו הנצים האלה מדהימים אלא ואי הנצים האלה מעצבנים כזה
אין מה להגיד הרוב זה בקטע פחות טוב כמו שכושי אומרים בקטע פחות טוב ומה ששואל השאלה אומרת זה למה שאתם תוכלו לקרוא לנו במילה שכביכול משתמשים בה למשהו לא טוב ואנחנו לא?
ברמה האישית אף פעם לא נתקלתי באתיופי שאמר ככה אבל שמעתי על דברים כאלה רק באתר
זה כי האתיופיות האלה סתם מגעילות
ולא הבנתי איך את רוצה שנקרא לכם כי נצי זה לא בקטע של להעליב זה רק כינוי
ולא הבנתי איך את רוצה שנקרא לכם כי נצי זה לא בקטע של להעליב זה רק כינוי
אנונימית
שואל השאלה:
עדן890 אה סבבה אז אם את אומרת נץ כדי לתאר לבן אני אגיד כושי כדי לתאר אתיופי סבבה?
עדן890 אה סבבה אז אם את אומרת נץ כדי לתאר לבן אני אגיד כושי כדי לתאר אתיופי סבבה?
אנונימית
סתם סתומה, אם כבר תקראי לנו שחורים
אם נקרא לכם שחורים זה יהיה בסדר? כי גם מזה אנשים נעלבים
אנונימית
^ אף אחד לא נעלב מהמילה שחור אל תמציאי. למרות שאני לא מבינה מה הדחף שלך לקרוא לאתיופי שחור אם את יודעת מה העדה שלו
אנונימית
יש כאלו שנעלבים או לא אוהבים את זה
ואני לא קוראת לאתיופים שחורים
רק ניסיתי להסביר לכם מה ששואלת השאלה התכוונה
ואני לא קוראת לאתיופים שחורים
רק ניסיתי להסביר לכם מה ששואלת השאלה התכוונה
אנונימית
^ אף אחד לא נעלב מזה. אתם חושבים(או רוצים) שאנחנו נעלב מהמילה הזאת. כבר ראיתי שמישהו אמר שחור וישר מישהו לבן אמר לו לא אומרים את זה אומרים כהה עור חחח
אנונימית
למה שאני ארצה שתעלבו? את שומעת עצמך? מה אני בכוונה רוצה לפגוע באנשים?
רק אנשים טיפשים ירצו שמישהו יעלב
רק אנשים טיפשים ירצו שמישהו יעלב
אנונימית
באותו הנושא: