8 תשובות
זה מהמםם
מהמםם
נמשים יכולים להיות ממש יפים
הייתי מתה שיהיו לי יותר
הייתי מתה שיהיו לי יותר
שואל השאלה:
חחח שאני גינגית זה לא יפה
חחח שאני גינגית זה לא יפה
זה מושלם!!!! יש אנשים שחולמים שיהיה להם נמשים
תכתבי ביןטיוב רויה אילמז ויאנה פרוביז(יש עוד המון) תראי שהן עושות לעצמן נמשים בפרצוף עם ספרי צבע לשיער
תראי מה אנשים עושים כדי שיהיה להם את הנמשים שיש לך
תאהבי את עצמךך ❤
תכתבי ביןטיוב רויה אילמז ויאנה פרוביז(יש עוד המון) תראי שהן עושות לעצמן נמשים בפרצוף עם ספרי צבע לשיער
תראי מה אנשים עושים כדי שיהיה להם את הנמשים שיש לך
תאהבי את עצמךך ❤
אנונימית
זה יפה רצח! גם לי יש וזה רק מוסיף ואם זה עדיין מפריע לך תאמיני לי באיזשהוא שלב את כבר תשכחי שיש לך נמשים
אני מתה על נמשים ועל שיער גינגי מה יש לך
אני רוצה נמשים זה כל כך יפה
באותו הנושא: