8 תשובות
כלום גם ככה הכדורים האלה ברוב המקרים סתם מזיקים עם כל תופעות הלוואי האפשריות
עדיף לאכול באופן מאוזן ובריא והגוף כבר ירפא את עצמו
אם את בכל זאת רוצה לקחת אז כמו שאמרו מעליי, שימי התראות בטלפון
עדיף לאכול באופן מאוזן ובריא והגוף כבר ירפא את עצמו
אם את בכל זאת רוצה לקחת אז כמו שאמרו מעליי, שימי התראות בטלפון
אנונימי
תשימי ההתראות
שואל השאלה:
זה היה עושה נודניק והייתי מנתקת ושוכחתת ... אני אסון
זה היה עושה נודניק והייתי מנתקת ושוכחתת ... אני אסון
אנונימית
תעשי תזכורות בטלפון ותבקשי מאנשים שקרובים אלייך (חברים, משפחה) להזכיר לך כל פעם
את יכולה לעשות סימן על היד וכל פעם שתסתכלי עליו זה מזכיר לך... אבל הכי נוח זה באמת לעשות תזכורת בטלפון
שואל השאלה:
פעם עשיתי והם התייאשו ממני לפני שאני מהם
פעם עשיתי והם התייאשו ממני לפני שאני מהם
אנונימית
תזכורות בטלפון זה ה דבר
תשימי לעצמך התראות