6 תשובות
כולנו היינו רוצים אבל לא נראה לי :(
כן
כן,יש
אנשים שחושבים שאין לא מצאו את הבנאדם המיוחד הזה
אמא שלי ואבא שלי סיפרו לי שכשהם ראו אחד את השני במסיבה הם הרגישו צביטה בגוף באופן פיזי,שניהם, תיארו את זה כמו חץ של קופידון חח יש אנשים שיאמינו באהבה ממבט ראשון יש שלא אני מהאנשים שמאמינים
אנשים שחושבים שאין לא מצאו את הבנאדם המיוחד הזה
אמא שלי ואבא שלי סיפרו לי שכשהם ראו אחד את השני במסיבה הם הרגישו צביטה בגוף באופן פיזי,שניהם, תיארו את זה כמו חץ של קופידון חח יש אנשים שיאמינו באהבה ממבט ראשון יש שלא אני מהאנשים שמאמינים
איך בדיוק? יש משיכה ממבט ראשון ותני לי לומר לך שזוגיות שהבסיס שלה הוא משיכה חיצונית בעיקרה...מועדת לפורענות.
אהבה מגיעה רק כשמכירים בנאדם לעומק מדברים שעות ומרגישים שיש חיבור מהותי בין שניכם, לא ממבט
אהבה מגיעה רק כשמכירים בנאדם לעומק מדברים שעות ומרגישים שיש חיבור מהותי בין שניכם, לא ממבט
באהבה ממבט ראשון לא ,לוקח זמן להתאהב במישהו ואני חושבת שאתה מרגיש שאתה באמת אוהב מישהו רק אחרי שאתה לומד להכיר אותו לעומק כבנאדם וגם כבן זוג ולראות איך הוא מתנהל במערכת יחסים ...
מה שכן אני חושבת שיש קליק ראשוני שקשור בעיקר למשיכה,כימיה ואינטרקציה ראשונית עם הבנאדם וזה משהו שבאמת אנחנו לא שולטים בו אלה התחושות שלנו בהתרשמות הראשונית ממנו פשוט הבעיה,שלא תמיד הרושם הראשוני שלנו מהבנאדם מסויים הוא נכון
מה שכן אני חושבת שיש קליק ראשוני שקשור בעיקר למשיכה,כימיה ואינטרקציה ראשונית עם הבנאדם וזה משהו שבאמת אנחנו לא שולטים בו אלה התחושות שלנו בהתרשמות הראשונית ממנו פשוט הבעיה,שלא תמיד הרושם הראשוני שלנו מהבנאדם מסויים הוא נכון
באותו הנושא: