6 תשובות
אני אוהבת קצרים (כרופ) ואני בדרכ מזמינה מshein
אני מעדיפה קצרים כי גם ככה החורף פה לא באמת כזה קר....
אבל לדעתי תשקיעי במעיל איכותי כי בסופו של דבר המטרה של מעיל זה לחמם
אבל לדעתי תשקיעי במעיל איכותי כי בסופו של דבר המטרה של מעיל זה לחמם
אני קניתי מפול אנד בר ב200 שח
עדיקה!
אורבניקה, אני אישית מעדיפה ארוכים.
ברנואר יש ממש יפים
באותו הנושא: