9 תשובות
אבל זה לא בריא לשרירים, אומרים שאם עובדים על שרירים מסוימים צריך לתת להם יום לנוח עד שעובדים שןב
אני מבינה אותך הכי שיש אבל צריך לתת לגוף מנוחה
שואל השאלה:
רגע אז זה עושה לי רע? אני עושה את זה כבר מעל חצי שנה
אנונימי
לא רע לדעתי פשוט עדיף שלא
הגוף לא יכול לעבוד כל יום כל יום
אני חושבת שזה סבבה לגמרי
אבל אם אתה לא בטוח תלך לרופא או לאנשהו שמבינים שם
כן זה רע. אני מתאמנת בחדר כושר ואני יודעת. יכול אפילו להסתכל בגוגל. לא מתאמנים על אותם שרירים כל יום! זה רע מאוד. הכי מומלץ יום כן יום לא
שואל השאלה:
ממש לא כואב לי הגוף או משהו בסגנון אני פשוט עושה 100 כל יום ונהנה מזה אני אפילו לא מרגיש עייף
אנונימי
תעשה יום כן יום לא
אני חושבת שכדאי שתנוו ותתן לגוף מנוחה, יותר מידי זה כבר לא טוב