3 תשובות
נגד, עשיתי פעם בחיים ((אמא זה היה בכיתה ה במבחן בגיאוגרפיה עם אטלס פתוח אז פשוט רשמתי תשובות באטלס וקיבלתי 88)) ואני מרגישה מטומטמת שעשיתי את זה כי עם כמה שאני גרועה בגיאוגרפיה לא הייתי צריכה לעשות את זה. קיצר לא.
כל עוד לא מתרגלים לזה ותלויים בזה אם לא תופסים אותך זה סבבה
תעשה מה שבא לך, אני נגד כי אם תופסים אותך (וזה די קל) אתה מסתבך.
עזוב את זה שזה שמודיעים יום לפני מבחן את החומר רק נראה לא פייר, אבל רוב האנשים במילא מתאמנים למבחן רק יום לפני ועוד בלילה.