3 תשובות
שימי אותו בתיק שלך לפני שאת נכנסת לבית ספר ואז תגידי ששכחת אותו בבית פשוט.
קחי טלפון שיש בבית ולא עובד ותמיד תמסרי אותו וזהו
עשו את זה ביסודי ופשוט שמתי את זה תמיד בכיס של הגקט (למקרה שזה יצלצל ויבדקו לכולם בתיקים) ואמרתי שהשארתי את זה בבית
באותו הנושא: