התחברות
הרשמה
איך מסמנים מולקולה ארבע אטומית של זרחן??
3 בדצמבר 2019, 22:58
מולקולות
הכנה למבחן
כימיה
חישובים
מדע
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איך מסמנים מולקולה תלת אטומית של חמצן?
איך נסמן מולקולה דו אטומית של יוד?
מה הנוסחה הכימית של המולקולה שתיווצר בין שני אטומי חמצן (O)
כימייה כיתה ט'. אפשר עזרה? לפניכם הסימול H2SO4 סימול זה מתאר: א: תערובת של היסודות מימן, גפרית וחמצן ב: מולקולה דו- אטומית של מימן ומולקולה המורכבת מ 4 אטומי SO ג: מולקולה שמורכבת משני אטומי מימן אטום אחד גפרית ו4 אטומי חמצן ד: מולקולה של מימן, אטום, גפרית ומולקולה ארבע - אטומית של חמצן. תודהה לעונים
3 מולקולות של גלוקוז מכילות סה"כ 18 אטומי פחמן, 36 אטומי מימן ו - 18 אטומי חמצן. הנוסחה הכימית של מולקולה אחת של גלוקוז היא?
מה זה מולקולה חד אטומית?
הנוסחה H2O2 מייצגת תרכובת המורכבת ממולקולה דו אטומית של מימן וממולקולה דו אטומית של חמצן. זה נכון או לא?
נגיד כמו מולקולת חנקן דו אטומית זה N2 אז איך כותבים 4 מולקולות מים
שלוש מולקולות של חומצה גופרתית, כאשר כל מולקולה מורכבת משני אטומי מימן, אטום גופרית וארבעה אטומי חמצן.
מה זה אומר מולקולה תלת אטומית של חמצן?
איך כותבים בשפה הכימית מולקולה של מימן המורכבת מ2 אטומי מימן?