5 תשובות
לא
לא חח צריך פשוט בגרות מלאה
וכמובן ללמוד והכל אבל זה לא קשור , אם נגיד את רוצה ללכת למגמת ביולוגיה זה תלוי ביחידות שלך במספר מקצועות
לפי מה שאני זוכרת אפשר גם ציון מעל 80 ב4 יחל
את יכולה לבדוק במדויק מה התנאי הקבלה ללימודי וטרינריה באתר של האוניברסיטאות השונות
את יכולה לבדוק במדויק מה התנאי הקבלה ללימודי וטרינריה באתר של האוניברסיטאות השונות
באותו הנושא: