3 תשובות
בסוף משמרת ערב בלבן (15:00-23:00) הנהג חייב לפזר אותך הביתה אלא אם את לא צריכה או רוצה או שאת לא גרה באזור.
תלוי בתחנה
אצלינו חוזרים לבד..
רק בשבתות בגלל שאין תחבורה מחזירים באמבולנס