19 תשובות
כלבה-קיטי
טוני
כתם
כן זה לא מאוד מקורי אבל זה היה אמור
להיות שם זמני שנתקע(:
היה לי בעבר כלב בשם בוני.
עד שאמא שלי העיפה אותו בבעיטה כי הוא חשב שהבית שייך לאבא שלו
מרלי וסאם
אין אבל לדודים שלי יש כלב שקוראים לו סנואו.
rebekah
סטפני
קוראים לו אני לא קיים >:
מיה.
ליליי
בנבון
זה שם שהבעלים הקודמים נתנו לו...
קיבלנו אותי בגיל חצי שנה