28 תשובות
כן
לא, רשמתי שנה למטה כדי שתהיה לי גישה לחברים לעט. אבל אז רשמתי את הגיל האמיתי ב bio, אז בתכלס.. זה כן הגיל שלי באתר (?)
כן
כן
אנונימית
לא, שמתי שנתיים פחות, כי אין חברים לעט מעל גיל 21 ולפעמים בא לי לכתוב שם מסרים לעולם, זה נייס, למרות שבתכלס אף אחד לא ממש כותב לי דברים על המסרים האלה חחח אז אין עם זה שום בעיה ששמתי גיל לא נכון.
כן
כן
ככן
כן
כן
כן
יאפ
לא אני בן 11
אני לא רואה סיבה למה לזייף את הגיל (חוץ מאם אתה בן 22 ומעלה)
אני לא רואה סיבה למה לזייף את הגיל (חוץ מאם אתה בן 22 ומעלה)
כן
בהתחלה לא כי חששתי שלא יתייחסו אלי ברצינות ואז החלטתי שמי שלא מקבל את התשובה שלי זו בעיה שלו ואולי אני בת 14 אבל אני יכולה להיות סופר בוגרת ובאותה מידה סופר ילדותית.
כן.
כן
כן
כן
לא נראלי
באותו הנושא: