6 תשובות
מלא צעירים מתעניינים פה, ממה שאני רואה לפחות.. יש כאן מלא ויכוחים..
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה שלא יסבירו את הדברים האלה בבית ספר בצורה מעניינת ורלוונטית לנו (כמו שצריכים להסביר בערך את כל השאר המקצועות)
מאיך שאין מכיר את ההיסטוריה, האשמה תלויה דווקא בדור שלפנינו.
אני זוכר עוד כיצד פוליטיקה משמעותה הייתה ערכי חיים, עקרונות, ואמון בהנהגה.

היה פטריוטיות ציונית, היו ערכים שאנשים באמת נלחמו בשבילם.
תראו סרטוני בחירות מלפני 15-20 שנה בשביל להבין על מה אני מדבר.

השיח היום הוא רדוד ומכוון אישית, לא ציבורית.
הבחירות והשיח הפוליטי עוסקים באנשים במקום בציבור, בפרטים במקום במכלול - וזו לדעתי הגורם לכך שצעירים לא מביעים עניין במערכת הזו.
שואל השאלה:
אבל לא בדרך מעניינת. לא באמת מסבירים איך זה קשור לחיים שלנו ומשפיע, סתם נותנים עובדות ועושים את הנושא הזה משעמם
קשה ללמד פוליטיקה מבלי להכניס דעות אישיות, ויש חוקים נגד הכנסת דעות אישיות פוליטיות בבית ספר. יותר מדי קל להשפיע על דעת ילדים אז זה מסוכן ועדיף שלא יכנס לתחומי בית הספר.
אנונימי
כי גם ככה כולם מצביעים ביבי בסוף אז אין סיבה בכלל להתחיל לדבר על זה ולהתווכח ולערוך דיון מסודר. כולם בוחרים בביבי, ממשלה מושחתת, אם אתה לא רוצה את ביבי כי אתה רוצה שינוי אין יותר מידי מה לעשות עם זה כי גם גנץ לא בדיוק העיפרון הכי מחודד בקלמר והפוליטיקה בישראל בדיחה.
כל מי שעומד בראשות שם מלקק לביבי את התחת. ובתכלס כולם, גם מי שימין וגם מי ששמאל לא מרוצה מהמצב במדינה אבל כולם מפחדים משינוי.
אני לא מבינה בפוליטיקה כי המדינה לא כזה מעניינת אותי - אני חושבת על זה שאם נותנים לבנות כמו נטע אלחמיסטר להיות "מודל לבנות" בזה שהיא מתפשטת באינסטגרם או שאנשים כמו בפול האוס נחשבים מפורסמים שזה הזוי כי ההומור שלהם פשוט תת רמה ולא מאמינה שיש לזה כל כך מלא צפיות, איך בכלל אפשר להתחיל לדבר על פוליטיקה?
אנונימית