התחברות הרשמה

בערך 65k ברוטו שני ההורים זה סבבה?

שני אחים בני 15 ואחות בת 20
5 בדצמבר 2019, 22:22
משכורתשכרמיסיםמס הכנסהכסף    
2 תשובות
כן.
ב
בחור?
כן.
P
P E P E
באותו הנושא:
43,000 ברוטו זה קצת ל2 ההורים?
אם ההורים שלי מרוויחים ביחד בערך 60 אלף שקל בחודש (ברוטו) זה נחשב בעשיריון העליון?
אם אני אדבר עם הפסיכולוגית על ריבים עם ההורים זה סבבה?
ההבדל בין שכר ברוטו לנטו? שכר 9000 ברוטו מה זה אומר?
זה סבבה אם ההורים שלי מרוויחים ביחד 35000 בערך?
הוא סבבה והכל אבל הוא חושב שבחורה צריכה לגור עם ההורים שלה במקום להשכיר דירה?סבבה?
20,000 שקל בחודש (ברוטו) 15,000 נטו, זה טוב?
מה זה אומר ברוטו ומה זה אומר נטו?
באיזה גיל זה גיל סבבה שחבר ישן אצלי(מבחינת ההורים)
שווה לעבוד בזבל בשביל 14000 בחודש (ברוטו)?
מיליון שמונה מאות שקל בבנק של ההורים זה סבבה או קצת?