11 תשובות
שזאת צורת חינוך ממש לא טובה.
הכוונה שאסור להכות סתם ככה ילדים אז זה ממש לא טוב.
מחנך אותם. הכל טוב. אני גדלתי ככה וזה עשה לי רק טוב.
אנונימי
לדעתי כל ההורים המכים האלה הם סתם אנשים ממורמרים שמוציאים את האומללות שלהם על הילדים
אנונימית
זה אבא גרוע
אם יש סיבה אז זה מוצדק.
לי זה קרה כמה פעמים
וזה היה על הדברים הכי קטנים ותכלס אני מבינה שזה היה בגלל שאני מעצבנת אבל זה לא עזר בכלל ואני רק שונאת את אבא שלי יותר
אנונימית
זה לא אבא זה סיכון
זה אבא שלי מה אני יכולה להגיד...
אני לא חושבת שזו צורת חינוך טובה.
מזעזע
זה לא חינוך לפחד מאבא שלך
שהם חארות
אני לא נגד לתת כאפה מתי שבאמת צריך אבל להפוך את זה לשיטת חינוך קבועה? רעיון מזעזע
אנונימית