7 תשובות
וא כל כך הרבה.... שאני כבר לא זוכרת... אבל הכי פדיחה הייתי בטסט ופשוט נכנסתי לתוך המעגל לא ראיתי את המעגל הוא בקושי היה נראה כמו מעגל ופשוט נסעתי דרכו כאילו זה כביש חח וכן זה היה פדיחה למות ללא ספק.
אנונימית
נרדמתי בנהיגה.
זה היה שיעור לילה, ב22:20 בערך. הייתי מחוק מעייפות.
זה היה שיעור לילה, ב22:20 בערך. הייתי מחוק מעייפות.
1.המורה הציע לי לצאת איתו
2.פגעתי בתמרור
2.פגעתי בתמרור
כמעט נכנסתי במישהו על הכביש המהיר חח... פשוט הסתכלתי במראה סובבתי את כל הראש אז הידיים שלי פשוט הלכו לכיוון השני אז סובבתי את ההגה שמאלה בלי לשים לב בכביש המהיר. למזלי זה שהיה ליידי שם לב ונסע הרבה יותר לאט כדי שאני לא אתקע בו. פעם אחת גם נכנסתי לנתיב הלא נכון אחרי פניה ומכונית באה לכיווני והמורה לקח תהגה וסובב אותנו מהר לנתיב של המכוניות שנוסעות לכיוון שאני נוסעת ולא הפוך חח...
דרך אגב אחרי שכבר היה לי את הרשיון נסעתי פעם אחת עם סבתא שלי ניסיתי לחנות וסבתא שלי אמרה לי שאני הולכת להתקע במכונית שחנתה לידי ואני כזה "סבתא תרגיעי" ואז נתקעתי במכונית וסבתא כזה "אוי אוי אוי אוי אוי" חח וברחנו משם מהר.
דרך אגב אחרי שכבר היה לי את הרשיון נסעתי פעם אחת עם סבתא שלי ניסיתי לחנות וסבתא שלי אמרה לי שאני הולכת להתקע במכונית שחנתה לידי ואני כזה "סבתא תרגיעי" ואז נתקעתי במכונית וסבתא כזה "אוי אוי אוי אוי אוי" חח וברחנו משם מהר.
אנונימית
נתתי גז ונסעתי כמו נהגת מירוצים.. המורה צרח עלי
אנונימית
מליון פדיחות! בפעם הראשונה שאמרו לי לעשות פרסה בכיכר, חשבתי שצריך לעשות אותה ממש לפני הכיכר, בלי להכנס למעגל. רק אח"כ הבנתי כמה זה מטומטם. ובאחד הטסטים התפרץ לי הולך רגל לכביש (לגמרי אשמתו ובלמתי בזמן כמו מלכה) וידעתי שזה בכל זאת אומר שנכשלתי אז החלתי להסביר לבוחן שזו לא אשמתי למרות שידעתי שזה לא יעזור לי.
אגב, היום אני נהגת ממש סבבה, היחידה בערך בישוב שלי שעוצרת להולכי רגל ולא גונבת זכות קדימה בכל מקום, ונתנו לי להסיע את האחיות הקטנות שלי בלי לפחד שאני אפגע בהן חח
אגב, היום אני נהגת ממש סבבה, היחידה בערך בישוב שלי שעוצרת להולכי רגל ולא גונבת זכות קדימה בכל מקום, ונתנו לי להסיע את האחיות הקטנות שלי בלי לפחד שאני אפגע בהן חח
אנונימית
נסעתי נגד כיוון התנועה
אנונימית
באותו הנושא: