9 תשובות
1
נסיון אחד..
שואל השאלה:
מהה איך אוף אני מקרה אבוד
מהה איך אוף אני מקרה אבוד
אנונימית
פעם ראשונה, ולפעמים בשביל האתגר אז גם בלי מים
בלי מים אני לוקח זה עובר חלק
פשוט שימי אותו ממש בפנים
שמה בפה ובולעת
אני אפילו לא צריכה מים
את כנראה חושבת על זה יותר מידי. אל תחשבי על זה שאת בולעת כדור, תחשבי על זה שאת בולעת מים. בתכלס שאת אוכלת את בולעת אוכל יותר גדול מזה
אני אפילו לא צריכה מים
את כנראה חושבת על זה יותר מידי. אל תחשבי על זה שאת בולעת כדור, תחשבי על זה שאת בולעת מים. בתכלס שאת אוכלת את בולעת אוכל יותר גדול מזה
אנונימית
3-2 בעיקר בגלל הפחד
באותו הנושא: